Thursday, July 23, 2009

blog yg lame ku tinggalkan....




salam....ni merupakan post aku yg ke2 tuk sem ni...busy sgt yg xdpat d elakkan...awal sem saje 3 pgram besar aku join n sume nye memerlukan komitmen tp kdg2 ade yg perlu d dahulukan spt assignment...bermule dgn E-FEST 09, JASA Management Course n Humanitarian Week 09...mungkin ini last time untuk aku join sbnyak ini coz lpas ni aku akn memperlahankan aktiviti aku krane kini aku dh 3rd year BACC Student.mstilah subjek makin susah n satu je aim aku untuk grade dgn CGPA yg sgt baik...tu je.xdapat naik, maintain dgn yg skrang pun xpe lar...


Esok, pg aku akn btugas d E-fEST belah pg je, ptg tu aku akn bertolak ke Dusun Eco Resort, Bentong.smpai Ahad. Mlm balik tu lak trus je Meeting Centarl HW. MOGA2 AKU MAMPU BERTAHAN LA YE, InsyaAllah...buat kawan2 COMRADE n TITIAN aSLI yg turut berpgram esok, selamat berprogram ye...




p/s : kak raihan, bile nak wat cite secretary cOMRADE & JASA episod 3 ni?hehe.lame dah ni xwat.

0 comments: