Friday, July 15, 2011

MENGGAMIT MEMORI DI KEMBOJA,,,,

semalam trjumpa dgn Dr Dinon & Kak Wahid. Mereka ini adalah org kuat utk program Misi Kemanusiaan di Kemboja. FYI, pd tahun lepas,aku berpeluang utk mnyertai Misi Kemanusiaan di Kemboja. Tarikhnye 21-27/11/2010 (time ni aku sgt malas & bz update blog.huhu).

bila jumpa dgn dierang ni,pastu ditambah pulak berjumpa dgn si cEcep, Razi, Qasim, Abg Jali di Censerve smlm,lagilah membuatkan aku rindu pada Kemboja,,,,,waaaaaaa...nk nanges rasenye (apehal? =0)





Kenangan bersama Hj Musa & Mak Ngah skeluarga amat manis. aku sampai menangis time kat Airport Siem Riep tu.huhu.sedih sangat brpisah dgn dierang,,xtau bile lg dpt jumpa. Ape pun, kenangan tetap kenangan. Akanku simpan kemas2 di kotak ingatanku ini.

Time program ni jugak,ramai kawan baru yg aku kenal.Al maklumlah,kami semua berasal dari kelab yang berlainan, so ini je lah masa yg ada utk berkenalan dgn lebih rapat.

A.Umar, Paan, Ikhmal, Safwan, Qasim, Acap, Razi, aMmar, Cecep, Min, k. iDA,K.fARA, Yana, Wani, Shu, Nad, dan ditambah dgn 2 org penyeri kanak2 riang Upen & Achik. X lupe Abe Lan & aBE mAN PRO.

0 comments: