Friday, July 9, 2010

NEW SPIRIT NOW!


Alhamdulillah.bila diri ini dah start tlis blog ni kembali,brmksud sgla nye sudah pn settle dan InsyaAllah akn mnjdi normal kembali sprti biasa.Pratikal tlh pun berakhir,Report pn Alhamdulillah dh settle.Brg pn dh kmas krna esok ptg dh nak brgkat pulang ke UIA.So, sgla nya akn bermula sprti biasa. SEM BARU…^_^
Harapan utk sem ini, aku mahu lebih focus dlm study memandangkan tmpoh study ku hnya tggl lg setahun ½…Insyaallah akn grade hjg thun dpn…Yg pling penting nk baiki pointer la nmpk gaya nye…
Bkn brmaksud utk mnggalkan segala pgram tp mule slow je kot krn bnyk lg bnda2 yg xdpt nk achieve lg kt UIA ni.
Tapi kali ni kmbali ke UIA tanpa kelibat abg aku Faizal Eshak krn beliau telah grade semasa aku praktikal tempoh hari. Bulan 10 ni beliau akn konvo. Semoga segalanya brjalan dgn lancar. InsyaAllah.
Pejam celik,pjam celik dh masuk 4thun kat UIA ni…bnyak nya peristiwa dan momen2 suka& duka tersemat dlm hati aku.Rase mcm baru semalam je bru taaruf 1st year. Semoga aku mkin matang brsama pengalaman2 yg lalu. Tiap yg berlaku ada hikmahnye kan. Cuma Percaya setiap apa yg Allah tentukan itu adalah yg Terbaik Buat Kita Hamba-Nya kerana DIA Maha Mengetahui.
So, jumpa di next Entry ok.Watch up!!

5 comments:

budak kecik said...

oooo... alaaa.. padahal jumpa abg tiap2 hari gak... hahaha... :p

ATIE said...

eh...mane ade tiap2 hari ok...smggu skli je skrg...

budak kecik said...

tu baru sekarang.. esok luse?? sape tahu?? :p

ATIE said...

xla muaz...akk still tau batasnya....huhu.mne bole.nnt ade org mrh,ALLAH pn mrh kan=)

ATIE said...
This comment has been removed by the author.