Thursday, August 13, 2009

ATIKAH YG KINI

ASSALAMMUALAIKUM...

lame sudah rasenye x menulis di sini, rindu untuk meluahkan ape yg tersirat d hati ini...dlm tempoh 2 mggu ni masalah kesihatan menjadi punca utama untuk aku berdiam d sini. mase pg pgram baru ni pun aku demam akibat kepenatan yg termat sangat. tp xpe, itu mgkin merupakan petanda yang aku akan slow berprogram mulai skrang. bukan x sayang kan ape yg prnah aku lalui ttp itulah realiti. aku harus struggle semula dlm study yg hampir 2 tahun aku tggalkan untuk fokus kpdnya. aku sayangkan CGPA aku, sayangkan pengorbanan ibu dan ayahku yg berusaha mencari rezeki utk kami, syangkan setiap mase dan wang yg abang ku berikan tuk aku. aku xnak grade dr UIA dgn satu penyesalan. CGPA adalah satu achievement kite d dalam hidup. aku akan berusaha utk trus mantain kan ape yg ade skrang. Sementelah juga pointer COcuricolum aku d SDEV sudah 4 flet, maka berpgram bukan lg mnjadi priority. cukuplah aku dpt guide member2 baru JASA pula. zamanku sudah berakhir even masih mude lg dan masih bnyak yg perlu aku blajar d cn. baru 3rd year 1 sem kot... XPE LA, SKANG TIME TUK STUDY PULAK..bersama ini disertakan gambar2 program mggu lpas d SEK KEB JALAN GURNEY.




















2 comments:

zaty shazai said...

salam..tieka,ni 1st tyme bce blog u..
btul2..cool down ckit dlm g program2 yea..asik buzy je ngan JASA. xpe2bg peluang kt budk2 bru k..
skunk kte strive utk dpt best CGPA..CHAIOK3...~~~

ATIE said...

thanx ejat...blog la tmpat kite bercrite pd org yg kite xkenal...hehe.xbest sgt pun cgpa tu at least ade star kt name kite nnt even 1