Monday, August 17, 2009

SETEM 4 JUTA


assalamualaikum kpd semue... mggu lpas berlangsung dgn jayanya mid term PSA yg mmg bg aku agak tuff jgak lar...almaklum org xstudy sgt kan tp so far bg aku, ok je. xla blank, alhamdulillah. mggu ni exam AGA lak...all de best untuk ku sendiri. ni nak cite, ahad bru ni aku g lar jalan2 kt KLCC. saje realese tension dating nga umi. Ila mulenye mcm nk ikut tp nak blik umah lak katenye. lpas exam kiterang trus blah...tanpe memperdulikan masalah yg melanda diri pada aritu, (umi tau la pasal 2 pupu ku yg suke nyebuk tu), dgn umi pun tgh hangin2 jgak, so kiterang beli tiket SETEM pastu g mkn...nyaman sgguh rasenye...dlm kul 3 cmtu kiterang msuk pwagam. pastu dari start awal filem lg aku mmg dh tergelak2 ngna gelagat Afdlin, pastu dtmbah dgn ke "cool" kan Shidi, pastu tmbah lg dgn si Sathiya yg jd Vellu tu...babak pling klaka yg afdlin salah dgr Shidi ckp ," pakai bju tu 'just dont be late ' tp die dgr "Justin Timberlake".haha..bapak aku tergelak...pastu lg dgn lawak si Vellu tu, die g ajak abg Mani tu g jalan2 mlm tu...babak Que Haidar pun ok gak...die xnak duit untuk operate mate die coz duit tu nk beli kereta...mane lar org buta bole dpt lesen. ni berlaku slpas die teruja bl dpt drive mase kene culik ngn Mani tu...overall bg aku mmg best. aku gelak smpai nangis, tahan sakit perut lg gelak2...haha. aku bg filem ni 5 bintang! support la filem Malaysia kan...nnt smbung lg ye..

0 comments: